خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 08:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی مطرح کرد:

افتتاح باند دوم جاده دلفارد، بزرگراه جبال بارز و باند دوم میانچیل در جیرفت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی این منطقه از افتتاح باند دوم جاده دلفارد، بزرگراه جبال بارز و باند دوم میانچیل در جیرفت، پل‌های سرجاز، جنگل‌‌آباد، باغ بابوییه و کلنگ‌زنی پل اسفندقه یاد کرد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: با پیگیری‌های مستمری که در چند سال گذشته انجام دادیم در نهایت پل مهم سرجاز و پل دوم جنگل‌‌آباد که سال‌ها معطل مانده بود، افتتاح شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پل بزرگ باغ بابوییه و ابوذریه از دیگر اقداماتی بود که پیگیری و انجام شد. همچنین آسفالت و تعریض محور جیرفت-بلوک که در بارندگی‌های بسیار موثربود و باعث شد که راه‌های مواصلاتی روستایی با مشکل مواجه نشود از دیگر اقداماتی بود که در جهت بهسازی راه‌های این منطقه انجام دادیم.

وی تصریح کرد: 20 کیلومتر از محور باند دوم جاده دلفارد و 7 کیلومتر از بزرگراه جبال بارز و باند دوم میانچیل نیز از دیگر مسیرهایی بود که به نتیجه رسیده و افتتاح خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: افتتاح ساختمان اداری پزشکی قانونی و ساختمان آماده شده برای مسکن مهر از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی این منطقه بود که افتتاح خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کلنگ‌زنی پل اسفندقه که اعتبارات لازم برای آن از محل مسئولیت‌های اجتماعی ایمیدرو تامین شد به این دلیل که معادن این منطقه از آن استفاده می‌کنند از دیگر پروژه‌های مطلوبی بود که توانستیم در این منطقه به سرانجام برسانیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 377850
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار